Power Sport

Rola eventów w marketingu miejsc /18 marca 2014/

Rola eventów w marketingu miejsc /18 marca 2014/

admin 28 lutego, 2014 0 Comments

Stowarzyszenie Branży EventowejW ramach Meetings Week Poland 2014 Stowarzyszenie Branży Eventowej organizuje konferencję i panel ekspercki „Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów”.
Spotkanie ułożone zostało wokół tezy, że event odgrywa bardzo istotną rolę w budowaniu i umacnianiu marki miejsca. Często jest trzonem, wokół którego tworzy się całą koncepcję komunikacyjno-sprzedażową. Szczególnie jeśli jest wydarzeniem długofalowym, cyklicznym, angażującym lokalną przedsiębiorczość oraz samorządy.

Układając program i zapraszając prelegentów, staraliśmy się dobrać ciekawe case studies eventów o potwierdzonej już renomie, a także z różnych obszarów Polski. Każdy z nich potwierdza fakt, że dobrze zorganizowane wydarzenie stanowi klucz do promocji danego miejsca, na którym zyskuje lokalna społeczność – tłumaczy Anna Nowakowska, członek Zarządu SBE. – Będziemy rozmawiać również o bezpieczeństwie podczas imprez masowych i jak bardzo ta kwestia wpływa na ich dobry odbiór przez uczestników, a co za tym idzie na ich sukces.

Eventy organizowane w regionach, takie jak festiwale, pikniki, jarmarki, plenery, turnieje, pokazy, rajdy, mistrzostwa są atrakcjami mającymi przyciągnąć turystów i inwestorów, wypromować region. Umiejętnie zorganizowane, stosownie do okoliczności oraz do grupy docelowej, przyniosą konkretne i długofalowe korzyści, przyczynią się do budowania silnej marki miejsca i rozwoju eksportu. Temat ten zostanie poruszony podczas organizowanego przez SBE eksperckiego panelu dyskusyjnego, moderowanego przez Katarzynę Gembalik-Kinas, dziennikarkę magazynu Brief. Jej gośćmi będą m.in.: Izabela Stelmańska (Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego), Krzysztof Komorski (Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów, Urząd Miasta Lublin), Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny magazynu “Brief” i “Brief for Poland”) oraz Łukasz Napora (Audioriver).

Planowane prelekcje i zaproszeni goście to m.in.:

  • Marketing miejsca czy promocja miejsca? – Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny Magazynu „Brief”i i  „Brief for Poland”, organizator Welcome Festival;
  • Światowej rangi impreza sportowa WRC Rally Poland jako narzędzie wspierające rozwój miasta Mikołajki – Joanna Waszkiewicz (grupa AMAX), Stella Hałaburda (kierownik wydz. Promocji, Urząd Miasta i Gminy Mikołajki) oraz Piotr Jakubowski (burmistrz miasta Mikołajki);
  • Carnaval Sztuk-Mistrzów czyli lubelski produkt-wizytówka regionu – Karolina Zuzaniuk (główny specjalista ds. budowania marki miasta Lublin) oraz Rafał Sadownik (Warsztaty Kultury w Lublinie);
  • Industriada – festiwal dziedzictwa przemysłowego jako przewaga konkurencyjna regionu – Adam Hajduga (kierownik Referatu Promocji Dziedzictwa Industrialnego, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Kultury);
  • Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku, Europa na Widelcu, Festiwal Smaku w Grucznie, Rybobranie nad Odrą – festiwale kulinarne jako narzędzia promocji miast i regionów – Wojtek Lewandowski (Smak i Tradycja, producent eventów kulinarnych);
  • Bezpieczeństwo imprezy masowej, a jej pozytywny odbiór – Katarzyna Pacholak (niezależny konsultant ds. bezpieczeństwa imprez masowych).
  • Promocja regionu poprzez event sportowy na przykładzie Mistrzostw Świata w piłce siatkowej Plażowej Stare Jabłonki – Daniel Błaszkiewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotel Anders w Starych Jabłonkach

Spotkanie odbędzie się 18 marca, w godz. 9-16, na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Udział w konferencji jest płatny: cena mniejsza dla członków: SBE, SOIT, SKKP i MPI – 145 zł, pozostali 290 zł.

Uczestnictwo w spotkaniu obejmuje także Meetings Week Poland Pass w cenie 435 zł. REJESTRACJA

Szczegółowy program i inne informacje: www.meetingsweek.syskonf.pl/program

Meetings Weeks Poland 2014 to maraton wydarzeń konferencyjno-eventowych, który odbędzie się w dniach 17-21 marca br. w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego. Organizatorami są Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” (tegoroczny koordynator), Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań (MPI Poland), Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT), Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, Poland Convention Bureau POT oraz organizator konferencji inicjującej tydzień magazyn „The Warsaw Voice”. Inicjatywa została objęta Patronatem Honorowym Ministera Sportu i Turystyki, Andrzeja Biernata.

„Meetings Week Poland” – prawdziwy maraton wydarzeń konferencyjno-eventowych

Żródło : Stowarzyszenie Branży Eventowej której Power Sp. z o.o. jest członkiem