Power Sport

Logo Ambasador Zarza dzania Wiedza

Poszukiwany Ambasador Zarządzania Wiedzą – Power patronem konkursu

Logo Ambasador Zarza dzania Wiedza Rusza pierwszy ogólnopolski konkurs o tytuł Ambasadora Zarządzania Wiedzą. Organizatorzy zapraszają do udziału firmy, dla których dzielenie się wiedzą jest kluczowym elementem w drodze do sukcesu. Spośród nadesłanych do 20 maja zgłoszeń, Jury wybierze finałową piątkę. Najlepsi z najlepszych przedstawią swoje praktyki podczas konferencji eksperckiej. Organizacja,  która wyróżni się unikalnymi i skutecznymi metodami rozwijania kapitału intelektualnego otrzyma tytuł Ambasadora Zarządzania Wiedzą.
Nie od dziś wiadomo, że fundament organizacji, która skutecznie opiera się burzom na rynkowym oceanie, stanowią ludzie. Kompetencje i zaangażowanie pracowników to siła napędowa, która pcha organizację do przodu.

 

 

 

W każdej organizacji są eksperci, którzy posiadają unikalną wiedzę. Świadome tego firmy pozwalają im się rozwijać oraz dają narzędzia i możliwości, by dzielili się kompetencjami z resztą zespołu.
Jedni pracownicy, w naturalny sposób, w codziennej komunikacji, udzielają rad inni, potrzebują zachęty i odpowiednich warunków by dzielić się wiedzą z zespołem. Przedsiębiorstwa, które wykorzystują potencjał ludzki i umiejętnie zarządzają kapitałem intelektualnym, odnoszą sukcesy, stanowią wzór do naśladowania i skutecznie budują swoją przewagę konkurencyjną. Ambasador Zarządzania Wiedzą to pierwszy w Polsce konkurs, którego ideą jest zwrócenie uwagi na aspekt dzielenia się wiedzą. Inicjatywa ma na celu wskazanie oraz wyróżnienie organizacji stosujących najlepsze praktyki, metody oraz narzędzia. Tytuł otrzyma firma, która zaprezentuje godny naśladowania przykład dzielenia się wiedzą oraz inwestowania w zasoby intelektualne swoich pracowników.

 

orange ambasadazarzadzania 960x300

Kwestie związane z zarządzaniem wiedzą w organizacji są w Polsce zagadnieniem niszowym. – mówi członek Jury Prof. Piotr Płoszajski. Cieszę się, że konkurs Ambasador Zarządzania Wiedzą stara się podnieść jego znaczenie do należytej roli. Po pierwsze, wiele firm podejmuje tego typu działania nie mając świadomości, że de facto zarządza wiedzą. Po drugie, jest to w moim przekonaniu, obok szybkiego dostępu do informacji czy odpowiedniego zarządzania czasem, kluczowy element zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku i decyduje o sukcesie przedsiębiorstwa.

Do udziału w konkursie Ambasador Zarządzania Wiedzą zaproszeni są wszyscy, którzy chcą podzielić się swoimi doświadczeniami w tym zakresie. Zgłoszenia należy wysyłać do 20 maja br. za pomocą formularza dostępnego na stronie www.ambasadorzarzadzaniawiedza.pl. Opis można uzupełnić zdjęciem lub krótkim nagraniem video. Jury pod przewodnictwem Prof. Piotra Płoszajskiego oceni skuteczność działań w zakresie dzielenia się wiedzą, pomysł, jego realizację oraz kreatywność kandydatów. 

Spośród wszystkich zgłoszeń, kapituła konkursu wyłoni 5 finalistów, którzy będą walczyć o zwycięstwo. Dodatkowo, finaliści mają szansę zdobyć nagrodę publiczności. Sylwetki wyróżnionych firm poznamy 27 maja br.. Kolejny etap to prezentacje najlepszych praktyk podczas konferencji, która odbędzie się 11 czerwca br..

Zwycięzca otrzyma tytuł Ambasadora Zarządzania Wiedzą

Organizatorem konkursu jest firma Orange Polska, która realizuje projekt „Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą eksperta” współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Belka Unijna
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie: www.ambasadorzarzadzaniawiedza.pl

Kategorie

Tagi

Ostatnie wpisy

1
Trzy medale na MWP.
5 maja, 2024
2
Costa del Sol –.
19 stycznia, 2024
3
4
5
6
7
Czas odbudować relacje. Jak.
2 listopada, 2021
8
POWER Digital events
13 maja, 2021
9
Event online z POWER
13 maja, 2021
10
Jakie są wady i.
11 stycznia, 2021
11
Turkey – exoticism on.
18 stycznia, 2017
12
Bansko – the birth.
18 stycznia, 2017
13
Three Valleys – 600km.
16 stycznia, 2017
14
Vallnord and Grandv alira.
16 stycznia, 2017
15
Maso Corto – a.
16 stycznia, 2017
16
Dolomiti Superski – an.
16 stycznia, 2017
17
Slovakian Tatra Mountains –.
16 stycznia, 2017
18
Sankt Moritz – Swiss.
16 stycznia, 2017
19
Zillertal – in the.
16 stycznia, 2017
20
Eventy, imprezy zimowe –.
7 listopada, 2015
21
Atrakcje zimowe dla firm.
4 września, 2015
22
23
24
Christmas Party – “Christmas.
22 października, 2012
25
Theme evening – Event.
6 lutego, 2012
26
James Bond evening Warsaw.
2 stycznia, 2012
27
28
Freeride / Freesking /.
23 sierpnia, 2011
29
Firmowe wyjazdy narciarskie i.
22 sierpnia, 2011
30
31
Incentive w Polsce –.
19 sierpnia, 2011
32
33
34
35
Wyjazdy firmowe na narty
4 lutego, 2011
36
37
Gale, bale i bankiety.
4 stycznia, 2011
38
Japanese Event – theme.
21 października, 2010
39
40
Wyjazdy firmowe narciarskie i.
25 sierpnia, 2010
41
Wrack Garage, Car building,.
16 czerwca, 2010
42
Automobile events
16 czerwca, 2010
43
Ludzie są kluczem do.
13 maja, 2025
44
„Padel Play & Travel:.
28 stycznia, 2025
45
Dubaj experience
15 listopada, 2024