Power Sport

Cykl 10-ciu szkoleń regionalnych dla Robert Bosch Sp. z o.o.

Cykl 10-ciu szkoleń regionalnych dla Robert Bosch Sp. z o.o.

admin 2 lipca, 2012 0 Comments
 

Organizacja cyklicznych eventów - imprezy firmoweW maju i czerwcu odbył się cykl dziesięciu eventów dla jednego z naszych Klientów z branży technicznej. Celem spotkań było szkolenie połączone z integracją. Uczestnikami byli partnerzy handlowi firmy.

Pierwszym etapem eventu było przygotowanie oferty. Czynność pozornie prosta okazała się skomplikowana z uwagi na 10 różnych lokalizacji oraz odbywające się w tym czasie Euro 2012. Każdy z hoteli musiał spełnić szereg wymagań. Dla naszego Klienta ważne było także aby kosztorys zamknął się w określonej kwocie. W związku z tym musieliśmy wykazać się kreatywnością i zrozumieniem potrzeb Klienta.

Pierwsza impreza odbyła się 17 maja i była przygotowana dla regionu łódzkiego. Zgodnie z przygotowanym harmonogramem, pojawiło się 35 uczestników. Po zakwaterowaniu rozpoczęło się szkolenie teoretyczne w Sali konferencyjnej. Sprzedawcy mogli poznać najnowsze rozwiązania stosowane w Firmie. W połowie dnia odbył się obiad w sali restauracyjnej.

W drugiej części dnia Uczestnicy mogli zweryfikować wiedzę teoretyczną w praktyce. Pierwszym etapem było szkolenie z zakresu obsługi elektronarzędzi. Każdy zespół miał za zadanie wykonać określony przedmiot, który następnie było oceniany przez jury.

{loadposition bosh}

Po godzinie 17 rozpoczęły się zajęcia typowo integracyjne. Uczestnicy mieli za zadanie dokonać zmian wizualnych w przygotowanym samochodzie, a następnie wystartować w wyścigu. Pierwszym etapem był szereg konkursów motoryzacyjnych, w których można było zarobić pieniądze. Następnie poszczególne zespoły mogły wymienić gotówkę na różnorodne elementy do tuningu pojazdu. Uczestnicy mogli wykorzystać elektronarzędzia dzięki czemu samochód został zamieniony w kabriolet.

Po wyścigu najlepsze zespoły stanęły na podium i zostały nagrodzone szampanami.

Podczas imprezy wieczornej przygotowaliśmy szereg konkursów multimedialnych. Część z nich dotyczyła wiedzy o produktach naszego klienta jednak pozostałe były typowo rozrywkowe i nastawione na świetną zabawę. Impreza trwała do godziny trzeciej.

Event zakończył się następnego dnia po śniadaniu.