W maju i czerwcu odbył się cykl dziesięciu eventów dla jednego z naszych Klientów z branży technicznej. Celem spotkań było szkolenie połączone z integracją. Uczestnikami byli partnerzy handlowi firmy.
Pierwszym etapem eventu było przygotowanie oferty. Czynność pozornie prosta okazała się skomplikowana z uwagi na 10 różnych lokalizacji oraz odbywające się w tym czasie Euro 2012. Każdy z hoteli musiał spełnić szereg wymagań. Dla naszego Klienta ważne było także aby kosztorys zamknął się w określonej kwocie. W związku z tym musieliśmy wykazać się kreatywnością i zrozumieniem potrzeb Klienta.
Pierwsza impreza odbyła się 17 maja i była przygotowana dla regionu łódzkiego. Zgodnie z przygotowanym harmonogramem, pojawiło się 35 uczestników. Po zakwaterowaniu rozpoczęło się szkolenie teoretyczne w Sali konferencyjnej. Sprzedawcy mogli poznać najnowsze rozwiązania stosowane w Firmie. W połowie dnia odbył się obiad w sali restauracyjnej.
W drugiej części dnia Uczestnicy mogli zweryfikować wiedzę teoretyczną w praktyce. Pierwszym etapem było szkolenie z zakresu obsługi elektronarzędzi. Każdy zespół miał za zadanie wykonać określony przedmiot, który następnie było oceniany przez jury.
{loadposition bosh}
Po godzinie 17 rozpoczęły się zajęcia typowo integracyjne. Uczestnicy mieli za zadanie dokonać zmian wizualnych w przygotowanym samochodzie, a następnie wystartować w wyścigu. Pierwszym etapem był szereg konkursów motoryzacyjnych, w których można było zarobić pieniądze. Następnie poszczególne zespoły mogły wymienić gotówkę na różnorodne elementy do tuningu pojazdu. Uczestnicy mogli wykorzystać elektronarzędzia dzięki czemu samochód został zamieniony w kabriolet.
Po wyścigu najlepsze zespoły stanęły na podium i zostały nagrodzone szampanami.
Podczas imprezy wieczornej przygotowaliśmy szereg konkursów multimedialnych. Część z nich dotyczyła wiedzy o produktach naszego klienta jednak pozostałe były typowo rozrywkowe i nastawione na świetną zabawę. Impreza trwała do godziny trzeciej.
Event zakończył się następnego dnia po śniadaniu.