
– W nowym logotypie staraliśmy się zachować to, co najbardziej charakterystyczne dla SBE, wprowadzając jednocześnie takie zmiany, dzięki którym Stowarzyszenie zyska nową energię i będzie postrzegane jako bardziej nowoczesne – mówi Dyrektor Zarządzająca SBE, Dorota Zdanowska.
– Obecna zmiana jest pierwszą modyfikacją używanych przez Stowarzyszenie Branży Eventowej elementów graficznych od początku jego istnienia.
Zmodyfikowane logo ma nowocześniejszą, bardziej dynamiczną czcionkę i żywsze kolory. Ujednoliceniu uległa także wielkość kół symbolizujących trzy grupy członków zrzeszonych w Stowarzyszeniu: agencje eventowe, podwykonawców oraz przedstawicieli lokalizacji, w celu pokreślenia ich równoważności i partnerstwa.
– Zmiana ta ma odzwierciedlać główną misję SBE, jaką jest kompleksowe wspieranie wszystkich kluczowych segmentów polskiej branży eventowej. Chcemy, aby nowe logo symbolizowało równorzędność wszystkich podmiotów reprezentujących rynek eventów w Polsce, gdyż to właśnie one, poprzez współpracę i wzajemny szacunek, budują wizerunek branży, jej siłę i komplementarność – dodaje Marta Dunin-Michałowska, Członek Zarządu SBE ds. Komunikacji, zdobywczyni tegorocznej nagrody MP Power 12 w kategorii Agencja Eventowa.
Nowa identyfikacja wizualna Stowarzyszenia Branży Eventowej została wdrożona 19 maja 2014 r.
