Power Sport

Nowa identyfikacja wizualna SBE – dalszy ciąg zmian w Stowarzyszeniu

Nowa identyfikacja wizualna SBE – dalszy ciąg zmian w Stowarzyszeniu

admin 20 maja, 2014 0 Comments
Stowarzyszenie Branży EventowejStowarzyszenie Branży Eventowej, po raz pierwszy od powstania instytucji w 2010 roku, zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo, mające lepiej odzwierciedlać misję SBE, to kolejna ze zmian – obok modyfikacji strategii, zintensyfikowania działań i zaostrzenia kryteriów przyjmowania nowych członków – wdrożonych w Stowarzyszeniu przez wybrany w lutym Zarząd.


W nowym logotypie staraliśmy się zachować to, co najbardziej charakterystyczne dla SBE, wprowadzając jednocześnie takie zmiany, dzięki którym Stowarzyszenie zyska nową energię i będzie postrzegane jako bardziej nowoczesne – mówi Dyrektor Zarządzająca SBE, Dorota Zdanowska.
– Obecna zmiana jest pierwszą modyfikacją używanych przez Stowarzyszenie Branży Eventowej elementów graficznych od początku jego istnienia.

Zmodyfikowane logo ma nowocześniejszą, bardziej dynamiczną czcionkę i żywsze kolory. Ujednoliceniu uległa także wielkość kół symbolizujących trzy grupy członków zrzeszonych w Stowarzyszeniu: agencje eventowe, podwykonawców oraz przedstawicieli lokalizacji, w celu pokreślenia ich równoważności i partnerstwa.

Zmiana ta ma odzwierciedlać główną misję SBE, jaką jest kompleksowe wspieranie wszystkich kluczowych segmentów polskiej branży eventowej. Chcemy, aby nowe logo symbolizowało równorzędność wszystkich podmiotów reprezentujących rynek eventów w Polsce, gdyż to właśnie one, poprzez współpracę i wzajemny szacunek, budują wizerunek branży, jej siłę i komplementarność – dodaje Marta Dunin-Michałowska, Członek Zarządu SBE ds. Komunikacji, zdobywczyni tegorocznej nagrody MP Power 12 w kategorii Agencja Eventowa.


Nowa identyfikacja wizualna Stowarzyszenia Branży Eventowej została wdrożona 19 maja 2014 r.


Stowarzyszenie Branży Eventowej - Nowa identyfikacja wizualnaStowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacje. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Jest inicjatorem oraz współtwórcą Studium Podyplomowego Event Management przy Wydziale Zarządzania UW. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej docenianych narzędzi marketingowych i biznesowych.