Ostatnie 10 lat to duży rozwój na rynku branży eventowej. Ocenimy na plus zwiększenie ilości i jakości miejsc eventowych – przede wszystkim Hoteli i Stadionów, podwyższenie standardów pracy wśród agencji eventowych, powiększenie ilości i jakość współpracy z podwykonawcami.
Na plus oceniamy także rozwój polskich dróg i dojazd do innych krajów Europejskich, pojawienie się Stowarzyszeń Branżowych i współpraca między Agencjami zarówno organizującymi konferencje, eventy jak i incentive. Cieszymy się że w tych latach powstały nowe portale branżowe EventMapa i MeetingPlanner, a także gazeta Mice Poland, które poruszają najważniejsze zagadnienia i problemy branży. Oceniamy na minus zmiany w polskim prawie likwidujące zwolnienia Vat na szkolenia, problemy z odliczaniem Vat od aut i beznyny, alkoholu, a także innych kosztów. Przykro nam że nie utrzymały się na rynku dobrze zapowiadające się portale MediaLine i EventSpace oraz gazeta Event Profit. Mamy nadzieję, że następne 10 lat to pasmo sukcesów dla istniejących Agencji, Miejsc, Podwykonawców i Mediów Branżowych na każdym polu.