Mówiąc o idealnym obiekcie eventowym trzeba podkreślić, że jesteśmy w momencie przełomowym dla Polski. Rok 2012 to rok Euro. Budowa stadionów i obiektów na ten cel daje nam możliwość organizowania eventów większych i na wyższym poziomie niż dotychczas. Niestety idealny obiekt eventowy na rynku polskim jeszcze nie powstał.
Obiekt idealny powinien być wyjątkowy pod wieloma względami: ilości ciekawych sal, zmienianych aranżacji, wielkości, dodatkowych atrakcji, by spełniał swoją funkcję przy każdego typu evencie do kameralnego spotkania, szkolenia, poprzez możliwość zrobienia w nim zajęć team-buildingowych i integracyjnych, imprezy wieczornej, a także wydarzeń masowych, targów i wielkich konferencji będąc zarazem ciekawym architektonicznie, zaawansowanym w nowoczesne technologie i obsługiwany przez wykwalifikowanych pracowników.
Idealny obiekt eventowy powinien być nastawiony na współpracę z agencjami eventowymi. Agencjom powinien oferować niższe ceny niż klientowi końcowemu, dzięki czemu agencja będzie mogła uczestniczyć w evencie. Takie rozwiązanie wpłynie bezpośrednio na jakość organizowanego wydarzenia.
Idealny obiekt eventowy będzie dysponował dużą ilością sal zróżnicowanych pod względem wielkości, wyposażenia i wykończenia.
Idealny obiekt będzie elastyczny cenowo i będzie potrafił rozróżnić wydarzenia charytatywne, kulturalne i typowo komercyjne.
Idealny obiekt eventowy będzie dysponował zapleczem cateringowym i będzie serwował dobry catering w różnych pułapach cenowych, ale także będzie otwarty na podwykonawców z którymi agencja współpracuje.
Idealny obiekt eventowy będzie dostosowany cenowo do rynku polskiego, więc nie będzie narzucał wygórowanych cen – dostępnych tylko zagranicznym korporacjom i firmom.
Idealny obiekt eventowy będzie posiadał w swoje ofercie różne atrakcje sportowe na stałe zamontowane w tym obiekcie i przyciągające uwagę– może to być basen i spa, kręgielnia, tor kartingowy, klatki do squasha, korty tenisowe, curling itp.
Idealny obiekt eventowy będzie organizował spotkania i szkolenia dla branży eventowej w celu pogłębienia współpracy i prezentacji obiektu. Przełoży się to na lepsze jego wykorzystanie obiektu.