Jaki Pani zdaniem postrzegany jest incentive i eventy w Polsce przez małe i średnie przedsiębiorstwa – czy firmy traktują to jako narzędzie marketingowe czy nie. Jak powinny być postrzegane i jaka jest wtedy korzyść dla zleceniodawcy, a jaka dla agencji.
Rola eventów i wyjazdów incentive
Dostrzegam coraz większa rolę eventów i wyjazdów incentive wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Klienci są coraz bardziej świadomi jakim narzędziem marketingowym są takie wyjazdy a także co powinni robić by integrować i ulepszać swój zespół. Nasze oferty tworzymy tak by Klientom i dużym i małym uświadomić jakie są zalety i rezultaty programu przez nas zaproponowanego, jakie cele osiągnął przez wybór danej atrakcji czy wyjazdu dla pracowników, a także dla Kluczowych Klientów.
Incentive
Staramy się także łączyć wydarzenie z jakimś motywem szkoleniowym by wzmocnić jego siłę i korzyści dla pracodawców i uczestników. W rozmowie telefonicznej i czy spotkaniu z Klientem bardzo dokładnie brief-ujemy go by wydobyć jego potrzeby i dopracować program specjalnie dla niego.
Zapraszamy do naszego działu: wyjazdy motywacyjne /incentive/