Power Sport

Bezpieczny hotel

Bezpieczny hotel

admin 26 kwietnia, 2020 0 Comments

recepcja main SmallW ramach naszej akcji #BezpiecznePowroty wspieramy również hotele i obiekty noclegowe.

 

Bezpieczny Hotel to nic innego jak zbiór rekomendacji oraz działań, które w konsekwencji prowadzą do zwiększenia bezpieczeństwa pracowników i klientów obiektów noclegowych. Wszystkie nasze działa poparte są wiedzą oraz doświadczeniem ratowników medycznych i Inspektorów BHP.

W ramach naszej akcji #BezpiecznePowroty wspieramy również hotele i obiekty noclegowe.

Bezpieczny Hotel to nic innego jak zbiór rekomendacji oraz działań, które w konsekwencji prowadzą do zwiększenia bezpieczeństwa pracowników i klientów obiektów noclegowych. Wszystkie nasze działa poparte są wiedzą oraz doświadczeniem ratowników medycznych i Inspektorów BHP.

kelly sikkema U7WKYPKOyHg unsplash Small

 

statim karta termowizja v5A Strona 2 Small

 

Co oferujemy?

 

Montaż ochronnej przezroczystej osłony w recepcji hotelu oraz przy stanowisku concierge.

Wprowadzenie zasad dezynfekcji urządzeń używanych przez klientów i pracowników (tj. blat recepcyjny, klamki, drzwi, wózki bel boya, karty pokojowe, terminale płatnicze).

Wyposażenie pracowników w środki ochrony osobistej (rękawiczki, maseczki, przyłbice, żele antybakteryjne).

Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce przez zaznaczenie linii wskazujących bezpieczne odległości.

Wyposażenie hotelu w łatwo dostępne dozowniki z płynem do dezynfekcji w każdym pomieszczeniu wspólnym, przy windach oraz przy punkcie recepcyjnym.

Wprowadzenie stałych punktów informacyjnych (telewizorów) do przestrzeni hotelu, w których znajdować się będą aktualne zalecenia wg GIS i WHO.

Szkolenia dla personelu sprzątającego, dotyczące dokładnej dezynfekcji pokoi dla gości oraz przestrzeni wspólnych w hotelu.

Zaopatrzenie hotelu w dodatkowe środki ochrony osobistej dla gości.

Zapewnienie bezpiecznej przestrzeni dla Gości oczekujących na wejście do restauracji, baru i kawiarni. Zachowanie bezpiecznych odstępów – linie wskazujące odległości.

Przearanżowanie przestrzeni wspólnych. Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracjach hotelowych, barach i kawiarniach.

Wprowadzenie zasad korzystania z części wspólnych (ograniczenie liczby osób w restauracjach, barach).

Wprowadzenie specjalnych zasad korzystania z Kids Clubów. Szkolenie z dezynfekcji wszystkich zabawek oraz udostępniania dozowników ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów. Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa – brak dostępu do środków dezynfekujących przez dzieci.

Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przygotowanym do tego pomieszczeniu, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.

Reorganizacja systemu zmian pracowników w celu wprowadzenia ograniczeń w liczbie osób zaczynających zmianę jednocześnie.

 

branimir balogovic fAiQRv7FgE0 unsplash Small

 

bezpieczny hotel