W ramach naszej akcji #BezpiecznePowroty wspieramy również hotele i obiekty noclegowe.
Bezpieczny Hotel to nic innego jak zbiór rekomendacji oraz działań, które w konsekwencji prowadzą do zwiększenia bezpieczeństwa pracowników i klientów obiektów noclegowych. Wszystkie nasze działa poparte są wiedzą oraz doświadczeniem ratowników medycznych i Inspektorów BHP.
W ramach naszej akcji #BezpiecznePowroty wspieramy również hotele i obiekty noclegowe.
Bezpieczny Hotel to nic innego jak zbiór rekomendacji oraz działań, które w konsekwencji prowadzą do zwiększenia bezpieczeństwa pracowników i klientów obiektów noclegowych. Wszystkie nasze działa poparte są wiedzą oraz doświadczeniem ratowników medycznych i Inspektorów BHP.
Co oferujemy?
Montaż ochronnej przezroczystej osłony w recepcji hotelu oraz przy stanowisku concierge.
Wprowadzenie zasad dezynfekcji urządzeń używanych przez klientów i pracowników (tj. blat recepcyjny, klamki, drzwi, wózki bel boya, karty pokojowe, terminale płatnicze).
Wyposażenie pracowników w środki ochrony osobistej (rękawiczki, maseczki, przyłbice, żele antybakteryjne).
Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce przez zaznaczenie linii wskazujących bezpieczne odległości.
Wyposażenie hotelu w łatwo dostępne dozowniki z płynem do dezynfekcji w każdym pomieszczeniu wspólnym, przy windach oraz przy punkcie recepcyjnym.
Wprowadzenie stałych punktów informacyjnych (telewizorów) do przestrzeni hotelu, w których znajdować się będą aktualne zalecenia wg GIS i WHO.
Szkolenia dla personelu sprzątającego, dotyczące dokładnej dezynfekcji pokoi dla gości oraz przestrzeni wspólnych w hotelu.
Zaopatrzenie hotelu w dodatkowe środki ochrony osobistej dla gości.
Zapewnienie bezpiecznej przestrzeni dla Gości oczekujących na wejście do restauracji, baru i kawiarni. Zachowanie bezpiecznych odstępów – linie wskazujące odległości.
Przearanżowanie przestrzeni wspólnych. Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracjach hotelowych, barach i kawiarniach.
Wprowadzenie zasad korzystania z części wspólnych (ograniczenie liczby osób w restauracjach, barach).
Wprowadzenie specjalnych zasad korzystania z Kids Clubów. Szkolenie z dezynfekcji wszystkich zabawek oraz udostępniania dozowników ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów. Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa – brak dostępu do środków dezynfekujących przez dzieci.
Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przygotowanym do tego pomieszczeniu, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
Reorganizacja systemu zmian pracowników w celu wprowadzenia ograniczeń w liczbie osób zaczynających zmianę jednocześnie.