Power Sport

10 minut z… PowerSport

10 minut z… PowerSport

admin 23 kwietnia, 2012 0 Comments
 

Mice Poland - o PowerSportO sukcesach i planach na przyszły rok rozmawiamy z Olgą Krzemińską – managing director PowerSport

Ile realizacji miała agencja w ciągu ostatniego roku, jakie to były wydarzenia i dla kogo?
W 2011 roku doliczyliśmy się 76 realizacji. Wśród nich dominowały imprezy 2-3 dniowe, w których faworytem był Power Wehikuł – absolutny hit wśród ubiegłorocznych atrakcji team-buildingowych.

Reasumując, w zeszłym roku robiliśmy imprezy dla firm takich jak: Coca-Cola HBC Polska, Ikea, Chiesi Poland Sp. z o.o., Polkomtel S.A., Tech-Pomp, TravelPort, Telekomunikacja Polska S.A., Quintiles, Teleroute, SCA Hygiene Products, Groupon, Tork, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Bre Bank S.A., Simens.

Jakie są założenia biznesowe agencji na najbliższy rok?
Od początku roku idziemy jak burza. Spodziewamy się podwojenia obrotów, tak jak w ostatnich latach. Mamy zgrany i kreatywny zespół, dzięki któremu udaje nam się zrealizować ciekawe wydarzenia, choć okupujemy to ciężką pracą. W tym roku spodziewamy się większej liczby realizacji w związku z Euro, a także wielu tematycznych imprez piłkarskich, tak wieczornych jak i dziennych.

Jakie sektory mają obecnie potencjał w organizacji wydarzeń specjalnych?
Myślę, że na rynku dokonały się niewielkie zmiany. Oczywiście największe budżety eventowe mają firmy farmaceutyczne, telekomunikacyjne i IT, ale dołączyły do nich firmy z zakupów grupowych. Widać mniejszy udział sektorów samochodowego i bankowego.

Jakie zmiany można zaobserwować w branży i z czego one wynikają?

Na pewno kluczowy jest wyrost znaczenia internetu. Klienci wysyłają zapytania wertując strony – najczęściej trochę do za dużej liczby firm – przez co wybić się przy samej ofercie jest trudno, a klienci zwykle nie chcą się spotykać przed złożeniem oferty. Udaje nam się wybić, ale musimy w to włożyć bardzo dużo pracy.

Jakie szanse ma sektor eventowy w obecnym klimacie ekonomicznym?
Myślę, że całkiem duże. Mamy piękne nowe stadiony, buduje się wciąż nowe drogi – coraz więcej osób z innych krajów chce przyjechać do Polski. Musimy to wykorzystać. Branża rośnie w siłę – ważne, by skupić się na współpracy i dobrej komunikacji, a nie jakiejś niezdrowej rywalizacji.

Agencja: Power Sport  www.powersport.pl
Lokalizacja: Warszawa
Zespół: 9
Specjalizacja: integracje, team-building, wieczory tematyczne, wyjazdy narciarskie, wyjazdy motywacyjne
Osoba zarządzająca firmą: Olga Krzemińska 

PowerSport Team

PowerSport - eventy dla aktywnych- wydarzenia specjalne, imrezy integracyjne

źródło: Mice Poland /kwiecień 2012/