Power Sport

10 minut z… PowerSport

 

Mice Poland - o PowerSportO sukcesach i planach na przyszły rok rozmawiamy z Olgą Krzemińską – managing director PowerSport

Ile realizacji miała agencja w ciągu ostatniego roku, jakie to były wydarzenia i dla kogo?
W 2011 roku doliczyliśmy się 76 realizacji. Wśród nich dominowały imprezy 2-3 dniowe, w których faworytem był Power Wehikuł – absolutny hit wśród ubiegłorocznych atrakcji team-buildingowych.

Reasumując, w zeszłym roku robiliśmy imprezy dla firm takich jak: Coca-Cola HBC Polska, Ikea, Chiesi Poland Sp. z o.o., Polkomtel S.A., Tech-Pomp, TravelPort, Telekomunikacja Polska S.A., Quintiles, Teleroute, SCA Hygiene Products, Groupon, Tork, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Bre Bank S.A., Simens.

Jakie są założenia biznesowe agencji na najbliższy rok?
Od początku roku idziemy jak burza. Spodziewamy się podwojenia obrotów, tak jak w ostatnich latach. Mamy zgrany i kreatywny zespół, dzięki któremu udaje nam się zrealizować ciekawe wydarzenia, choć okupujemy to ciężką pracą. W tym roku spodziewamy się większej liczby realizacji w związku z Euro, a także wielu tematycznych imprez piłkarskich, tak wieczornych jak i dziennych.

Jakie sektory mają obecnie potencjał w organizacji wydarzeń specjalnych?
Myślę, że na rynku dokonały się niewielkie zmiany. Oczywiście największe budżety eventowe mają firmy farmaceutyczne, telekomunikacyjne i IT, ale dołączyły do nich firmy z zakupów grupowych. Widać mniejszy udział sektorów samochodowego i bankowego.

Jakie zmiany można zaobserwować w branży i z czego one wynikają?

Na pewno kluczowy jest wyrost znaczenia internetu. Klienci wysyłają zapytania wertując strony – najczęściej trochę do za dużej liczby firm – przez co wybić się przy samej ofercie jest trudno, a klienci zwykle nie chcą się spotykać przed złożeniem oferty. Udaje nam się wybić, ale musimy w to włożyć bardzo dużo pracy.

Jakie szanse ma sektor eventowy w obecnym klimacie ekonomicznym?
Myślę, że całkiem duże. Mamy piękne nowe stadiony, buduje się wciąż nowe drogi – coraz więcej osób z innych krajów chce przyjechać do Polski. Musimy to wykorzystać. Branża rośnie w siłę – ważne, by skupić się na współpracy i dobrej komunikacji, a nie jakiejś niezdrowej rywalizacji.

Agencja: Power Sport  www.powersport.pl
Lokalizacja: Warszawa
Zespół: 9
Specjalizacja: integracje, team-building, wieczory tematyczne, wyjazdy narciarskie, wyjazdy motywacyjne
Osoba zarządzająca firmą: Olga Krzemińska 

PowerSport Team

PowerSport - eventy dla aktywnych- wydarzenia specjalne, imrezy integracyjne

źródło: Mice Poland /kwiecień 2012/

Kategorie

Tagi

Ostatnie wpisy

1
Trzy medale na MWP.
5 maja, 2024
2
Costa del Sol –.
19 stycznia, 2024
3
4
5
6
7
Czas odbudować relacje. Jak.
2 listopada, 2021
8
POWER Digital events
13 maja, 2021
9
Event online z POWER
13 maja, 2021
10
Jakie są wady i.
11 stycznia, 2021
11
Turkey – exoticism on.
18 stycznia, 2017
12
Bansko – the birth.
18 stycznia, 2017
13
Three Valleys – 600km.
16 stycznia, 2017
14
Vallnord and Grandv alira.
16 stycznia, 2017
15
Maso Corto – a.
16 stycznia, 2017
16
Dolomiti Superski – an.
16 stycznia, 2017
17
Slovakian Tatra Mountains –.
16 stycznia, 2017
18
Sankt Moritz – Swiss.
16 stycznia, 2017
19
Zillertal – in the.
16 stycznia, 2017
20
Eventy, imprezy zimowe –.
7 listopada, 2015
21
Atrakcje zimowe dla firm.
4 września, 2015
22
23
24
Christmas Party – “Christmas.
22 października, 2012
25
Theme evening – Event.
6 lutego, 2012
26
James Bond evening Warsaw.
2 stycznia, 2012
27
28
Freeride / Freesking /.
23 sierpnia, 2011
29
Firmowe wyjazdy narciarskie i.
22 sierpnia, 2011
30
31
Incentive w Polsce –.
19 sierpnia, 2011
32
33
34
35
Wyjazdy firmowe na narty
4 lutego, 2011
36
37
Gale, bale i bankiety.
4 stycznia, 2011
38
Japanese Event – theme.
21 października, 2010
39
40
Wyjazdy firmowe narciarskie i.
25 sierpnia, 2010
41
Wrack Garage, Car building,.
16 czerwca, 2010
42
Automobile events
16 czerwca, 2010
43
44
Ludzie są kluczem do.
13 maja, 2025
45
„Padel Play & Travel:.
28 stycznia, 2025